Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

مارینا دبی | سازه‌ای خیره‌کننده ساخته دست بشر

دبی مارینا، یکی از منحصربه‌فردترین محله‌های دبی، بر روی شن‌های بکر دو مایلی رو به خلیج عربی قرار گرفته است. در حالی که قایق‌های بادبانی درخشان به آرامی گذر می‌کنند، آفتاب صحرا زیر آسمان سر به فلک کشیده می‌درخشد، مردم محلی و بازدیدکنندگان در تفرجگاه‌های پوشیده از نخل‌ها گردش کرده و در بوتیک‌های پر زرق و برق خرید می‌کنند. همچنین غذا را  در کنار فواره‌های زیبا میل می‌نمایند. در واقع مارینا دبی، مقصد جدید و پویا ما برای زندگی شهری، درهای خود را در اوایل سپتامبر 2020 باز کرد. می‌شود در رابطه با مارینا دبی اطلاعات داشت و به این ساحل سر نزد؟! می‌توان به دبی رفت و از خیر دیدن این منطقه زیبا گذشت؟!

معرفی دبی مارینا

دو ساحل اصلی دبی، مارینا دبی و ساحل در جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) هستند. هر دو برای خانواده‌ها مناسب هستند.می‌توانید  در هر تعداد رستوران و بار شیک که غذاهای وسوسه انگیزی با طعم اماراتی ارائه می‌دهند، بنشینید. ترجیح می‌دهید در استخر به جای دریا شنا کنید؟ استخر  ۲۳ متری جمیرا لیوینگ مارینا گیت، با حاشیه‌های شاخ و برگ و مشرف به اقیانوس، مکان مناسبی برای خوش‌گذرانی است.

معرفی دبی مارینا

وب سایت اصلی دبی مارینا

تاریخچه دبی مارینا

دبی مارینا ادعا می‌کند که یکی از بزرگترین سازه خیره‌کننده‌ ساخته‌ی دست بشر در جهان است. برای مشاهده املاک مسکونی و تعطیلات لوکس مرتفعی که نزدیک به 2 مایل (3 کیلومتر) در امتداد خط ساحلی خلیج فارس امتداد دارند، سفر به این ساحل اکیدا توصیه می‌شود.یک راه عالی برای مشاهده این منطقه، تور دبی است. با تور دبی می‌توانید به این منطقه سفرر کرده و از دبی مارینا دیدن کنید.

اگر ترجیح می‌دهید در زمین خشک بمانید، پیاده‌روها و پارک‌های زیبای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. یک قدم زدن طولانی و آرام در امتداد مارینا دبی، یک مسیر 4.5 مایلی (7 کیلومتری) در کنار آب داشته باشید. با رفتن به این مسیر کل مارینا دبی را می‌چرخید. اگر دوست دارید تنوع غذایی بیشتری داشته باشید، از برج هفت طبقه Gourmet این مرکز خرید دیدن کنید. هر سطح یک مفهوم غذاخوری متفاوت و همچنین نمایی 360 درجه از خط افق و خلیج فارس ارائه می دهد. دبی مارینا در بخش غربی دبی، تقریباً 13 مایل (20 کیلومتر) از مرکز شهر واقع شده است. با ماشین در امتداد جاده شیخ زاید به راحتی قابل دسترسی است و از طریق خط قرمز مترو دبی به شهر متصل می‌شود.

آیا برای سفر به دبی نیاز به ویزای دبی داریم؟ اطلاعات تکمیلی را بخوانید.

تاریخچه دبی مارینا

معماری دبی مارینا

بلوارهای وسیعی که در مسیر آبراه اصلی قرار دارند، برای پیاده روی خوش منظره یا دویدن نیروبخش ایده آل هستند. یک حلقه در امتداد ساحل ایجاد کنید، از قایق‌های تفریحی اسکله‌ای که در کلوپ بین‌المللی دریایی دبی پهلو گرفته‌اند، عبور کنید و از آفتاب‌گیران روی شن‌ها به سمت باشگاه ساحلی Zero Gravity بگذرید. جایی که چتربازان رنگ متضادی به آسمان آبی می‌افزایند. از طرف دیگر، یک دوچرخه بردارید و در کنار کانال جهانی و در امتداد The Walk سر بزنید، زیرا هر پل و مسیر دارای یک خط اختصاصی برای کاوشگران دو چرخ است.

معماری دبی مارینا

مرکز خرید دبی مارینا مال

بسیاری از بازدیدکنندگان برای خرید به  دبی مارینا می‌آیند. به دبی مارینا مال بروید، مجتمعی وسیع با بیش از ۱۲۰ فروشگاه. از مرکز خرید خارج شوید و در کیوسک‌های بازار دبی مارینا بگردید. این در تفرجگاه پشت بازار واقع شده است و هر چهارشنبه تا شنبه بین اکتبر و آوریل کار می‌کند. این تفرجگاه پر از رستوران‌های متعدد با صندلی‌های فضای باز است. برای ناهار اینجا بمانید یا برای شام برگردید.مرکز خرید دبی مارینا که در چهار طبقه قرار دارد، طبق استانداردهای قصری خود دبی نسبتاً ساده است، اما طیف وسیعی از فروشگاه‌ها برای شما ارائه شده که روحیه‌ی خریدتان را بیش از پیش می‌کند. در فضای خنک سالن‌های مرمری آن، جواهرات سفارشی، کافه‌های کنار آب، رستوران‌ها و جدیدترین آثار برتر هالیوود را کشف کنید.

مرکز خرید دبی مارینا مال

چرا باید از منطقه مارینا دبی دیدن کنیم؟

می‌توانید با سفر به دبی مارینا، سوار یک قایق لوکس شده و همزمان با سر خوردن در امتداد کانال مارینا و از میان تالاب پالم، منظره خیره کننده غرق شدن خورشید را تماشا کنید. با عبور از مکان‌های دیدنی از جمله برج العرب، دروازه بزرگ آتلانتیس و قایق‌های تفریحی که در مارینا دبی لنگر انداخته‌اند، افق شهر را تماشا کنید. همچنین برای کسانی که به دنبال نوشیدن و رقصیدن در طول شب هستند، می‌توان سفرهای دریایی طولانی‌تری را با پس‌زمینه‌ای از آسمان‌خراش‌هایی با نور هوشمند که بر امواج ملایم منعکس می‌شود، داشت!

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد سفر به دبی

واحد پول دبی چیست؟

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.